Reklamační řád
Základní informace pro rychlou orientaci
- Ověřte si, že zařízení lze reklamovat (že je v záruce, a že se na závadu záruka vztahuje). Nezapomeňte, že záruční doba začíná běžet převzetím Zboží Kupujícím. Záruka pro spotřebitele a podnikatele se může lišit. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo Zboží v opravě, a v případě výměny Zboží v rámci záruční opravy pokračuje původní záruční doba. Minimální délka záruky u opravy je 3 měsíce od ukončení opravy.
- Zboží doručte včetně dokumentů (faktura, záruční list, popis závady, kontakt na Vás) a pokud možno, též včetně kompletního příslušenství.
- Posíláte-li nám reklamovaný produkt, dejte nám dopředu vědět. Zboží pečlivě zabalte, aby přepravu přečkalo.
- Počkejte si na vystavení kompletních dokladů o reklamaci
- Prodávající při převzetí Zboží k reklamačnímu řízení neodpovídá za data a informace Kupujícího, jež jsou uloženy na pevných discích, pamětích či dalších nosičích informací, jež jsou součástí Zboží přebíraného k reklamací, ani za případnou ztrátu takových dat a informací.Případnou zálohu dat dohodněte při předání reklamace.
- Dejte nám čas na diagnostiku závady a provedení opravy (to do 30ti dnů)
- V případě nevyzvednutí reklamovaného Zboží ze záruční opravy do 2 měsíců od uplynutí doby, kdy záruční oprava byla vyřízena, je Kupující povinen zaplatit Prodávajícímu poplatek za uskladnění ve výši 20 Kč za každý započatý den prodlení.