Základní informace pro rychlou orientaci jak reklamovat zakoupené zboží.
 

Reklamační řád

07.01.2020

Reklamační řád

 

Základní informace pro rychlou orientaci

  • Ověřte si, že zařízení lze reklamovat (že je v záruce, a že se na závadu záruka vztahuje). Nezapomeňte, že záruční doba začíná běžet převzetím Zboží Kupujícím. Záruka pro spotřebitele a podnikatele se může lišit. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo Zboží v opravě, a v případě výměny Zboží v rámci záruční opravy pokračuje původní záruční doba. Minimální délka záruky u opravy je 3 měsíce od ukončení opravy.
  • Zboží doručte včetně dokumentů (faktura, záruční list, popis závady, kontakt na Vás) a pokud možno, též včetně kompletního příslušenství.
  • Posíláte-li nám reklamovaný produkt, dejte nám dopředu vědět. Zboží pečlivě zabalte, aby přepravu přečkalo.
  • Počkejte si na vystavení kompletních dokladů o reklamaci
  • Prodávající při převzetí Zboží k reklamačnímu řízení neodpovídá za data a informace Kupujícího, jež jsou uloženy na pevných discích, pamětích či dalších nosičích informací, jež jsou součástí Zboží přebíraného k reklamací, ani za případnou ztrátu takových dat a informací.Případnou zálohu dat dohodněte při předání reklamace.
  • Dejte nám čas na diagnostiku závady a provedení opravy (to do 30ti dnů)
  • V případě nevyzvednutí reklamovaného Zboží ze záruční opravy do 2 měsíců od uplynutí doby, kdy záruční oprava byla vyřízena, je Kupující povinen zaplatit Prodávajícímu poplatek za uskladnění ve výši 20 Kč za každý započatý den prodlení.

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.